Certificare ISO 22301

Certificarea ISO 22301

Sistem de gestionare a continuității afacerilor.

provocările dumneavoastră

Întreruperea serviciilor de utilități, penele de curent și încălcările IS/IT, fie că sunt rău intenționate, fie că sunt accidentale pot conduce, din păcate, la întreruperea funcționării lanțului de aprovizionare. În lumea incertă de astăzi, acestea sunt doar câteva dintre numeroasele amenințări care vă pot dăuna – sau chiar vă pot pune capăt afacerii, compromițând lanțul de aprovizionare, standardele de calitate sau securitatea organizației dumneavoastră.

Pentru a vă asigura că supraviețuiți și vă recuperați cât mai repede posibil după orice astfel de incidente, este vital să stabiliți o strategie de alocare a responsabilităților și a resurselor pentru a înțelege riscurile, a planifica o criză, a crea controale și a structura operațiunile.

CUM VĂ PUTEM SPIJINI NOI

Oferim instruire pentru a vă sprijini în înțelegerea standardului ISO 22301, precum și certificare în cazul în care alegeți să obțineți recunoaștere externă pentru sistemul dumneavoastră de management al continuității afacerii.

Prin stabilirea unui sistem de management al continuității afacerii conform ISO 22301, organizația dumneavoastră îmbunătățește rezistența întregului ecosistem de afaceri și a societății în care operează. Transmiteți un mesaj liniștitor părților interesate de-a lungul întregului lanț valoric, demonstrând că sunteți pregătit pentru o criză, că puteți rezista și că vă veți recupera rapid după orice eveniment.

VĂ PUTEM SPRIJINI să:

  • Înțelegeți pe deplin ISO 22301 și cum ar putea fi implementat în organizația dvs.
  • Demonstrați rezistența prin obținerea certificării ISO 22301.
  • Identificați zonele de îmbunătățire cu un audit ISO 22301.

BENEFICII:

  • Îmbunătățirea reputației față de părțile interesate interne și externe.
  • Protejarea lanțului valoric și asigurarea continuității afacerii în fața amenințărilor multiple.
  • Diferențierea de concurență demonstrând capacitatea de a vă recupera.
  • Minimizarea riscurilor pentru proprietate, protecția împotriva pierderilor de venituri și menținerea fluxul de numerar.
  • Garantarea siguranței angajaților și reducerea riscului de nerespectare a legii.
  • Sprijin de la un lider global în servicii de testare, inspecție și certificare.
  • Îmbunătățirea gradului de conștientizare a personalului prin instruire.
  • ACREDITARE

    Bureau Veritas este recunoscut ca organism de certificare de peste 35 de organisme naționale și internaționale de acreditare din întreaga lume.

  • LEADERSHIP

    Bureau Veritas este liderul pieței mondiale, datorită colaborării strânse cu clientul.

FAQ - ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Care sunt principalele avantaje?

  • Îmbunătățirea performanței, chiar și în cazul unor evenimente sau situații care limitează operațiunile
  • Reducerea expunerii legale și financiare
  • Protecția imaginii corporative și a intereselor părților implicate

Pe lângă certificarea sistemului de gestionare a continuității activității, Bureau Veritas oferă cursuri de formare, programate pentru cei implicați în activități. 

Sistemul de Management al continuității afacerii se integrează cu alte certificări?

Sistemul de Management pentru continuitatea afacerii poate fi considerat o evoluție a sistemului de Management al Calității ISO 9001. De fapt, în timp ce ISO 9001 ajută la gestionarea activităților din administrație, Managementul pentru continuitatea afacerii ajută la menținerea și restabilirea proceselor după evenimente de întrerupere de o severitate variabilă.